Wille na terenie Norweskiej Doliny Luxury Resort nie są połączone przejściami podziemnymi.
Rezerwacja apartamentów w jednej willi jest uzależniona od kategorii wybranych przez Państwa apartamentów oraz dostępności poszczególnych Willi. Prosimy Państwa o zgłaszanie pracownikom Recepcji chęci zakwaterowania kilku apartamentów w jednym budynku. Zrealizowanie życzenia uzależnione jest od dostępności apartamentów.
Norweska Dolina Luxury Resort posiada 4 typy apartamentow:
- Classic – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- Premium – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- Grand – apartament dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem lub apartament z zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany
- Penthouse – apartament dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
Każdy apartament posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny (zmywarka, toster, kuchenka mikrofalowa, czajnik, płyta grzewcza, naczynia, sztućce, garnki), w większości apartamentów jest również pralka. Każdy apartament wyposażony jest w odkurzacz, suszarkę do włosów, deskę do prasowania, żelazko, suszarkę na bieliznę.
Apartamenty typu Grand dzielą się na dwa rodzaje:
- apartamenty z dwiema zamykanymi sypialniami oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- apartament z jedną zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany.
Apartamenty przydzielane są losowo przed Państwa przyjazdem z puli aktualnie dostępnych apartamentów. Wszelkie Państwa życzenia dodatkowe odnośnie apartamentu uzależnione są od bieżącej dostępności.
Apartamenty nie posiadają możliwości dostawienia dodatkowych łóżek. Jest mozliwość wstawienie łóżeczka turystycznego dla dziecka. Opłata za wypożyczenie łóżeczka z pościelą to 50zł za dobę.
Najbliższy lokalny sklep znajduje się ok. 1 km od Norweskiej Doliny Luxury Resort, natomiast ścisłe centrum Szklarskiej Poręby znajduje się ok. 3km od Resortu.
W recepcji resortu znajdują się zarówno bezpłatne oraz dodatkowo płatne mapy, ulotki oraz informatory.
Goście mogą dokonać rezerwacji apartamentu w Willi Rodven. Do Państwa dyspozycji oddane zostały 2 komfortowe apartamenty typu Penthouse, mogące jednorazowo przyjąć do 6 osób każdy.
W willi Garmo mogą Państwo dokonać rezerwacji apartamentu typu Premium lub apartamentu typu Grand, jednakże aby wejść do Restauracji Piąta Pora Roku trzeba wyjść na zewnątrz.
Restauracja Piąta Pora Roku znajduje się w willi Garmo, natomiast basen oraz strefa Wellness znajdują się w budynku recepcyjnym willi Rodven.
Każdy apartament wyposażony jest w komplet ręczników użytku codziennego (białe ręczniki) oraz komplet ręczników basenowych (brązowe ręczniki). Wymiana ręczników w trakcie pobyt kosztuje 50zł.
Pobyt zwierząt w apartamencie jest możliwy. Dokonując rezerwacji należy poinformować pracowników Recepcji o chęci zabrania ze sobą zwierzęcia, gdyż nie każdy apartament posiada taką opcję. Za pobyt zwierzęcia obowiązuje opłata 75 PLN/doba. W tej cenie na pupila czeka pakiet powitalny: legowisko, miski, zabawka i porcja karmy.
Rezerwacje są przyjmowane przez pracowników recepcji, dlatego jeśli rozmawiamy akurat z naszymi Gośćmi wypoczywającymi w Norweskiej Dolinie nie możemy odebrać telefonu. Prosimy o wysłanie wiadomości email z pytaniami odpowiemy niezwłocznie.
Zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy o VAT w przypadku, gdy będą Państwo chcieli otrzymać fakturą VAT do zamówienia/rezerwacji należy o tym fakcie poinformować nas w trakcie dokonywania rezerwacji. Prosimy o podanie danych na jakie ma być wystawiona faktura wraz z podaniem numeru NIP. Tylko w przypadku umieszczenia przez nas numeru NIP na paragonie będą Państwo mogli otrzymać fakturę VAT. Brak podania numeru NIP w trakcie dokonywania rezerwacji uniemożliwi wystawienie faktury VAT w późniejszym terminie.
Płatność za pobyt można uiścić gotówką, kartą płatniczą lub przelewem przed przyjazdem. Przy płatnościach gotówkowych akceptujemy tylko polskie złotówki.
Do większości apartamentów przypisane zostało miejsce w garażu podziemnym. Jeśli samochód nie spełnia kryteriów wielkości wjazdowej do garażu, można zaparkować go w specjalnie wyznaczonych miejscach parkingowych zewnętrznych. Parking w Norweskiej Dolinie (w garażu podziemnym lub na parkingu zewnętrznym) jest płatny 30zł za dobę przy rezerwacji dokonanej na stronie internetowej Norweskiej Doliny lub 50zł za dobę w przypadku rezerwacji dokonanej za pośrednictwem partnera obiektu np. booking.com, expedia.
Najniższe garaże mają wysokość 2,05 m. Samochód osobowy z dodatkowym schowkiem na dachu może wjechać na parking. Istnieje możliwość pozostawienia samochodu na zewnętrznych miejscach parkingowych.
Woda w basenie ma ok 30stopni C.
Zużyte ręczniki można zostawić w recepcji, jeśli kolejne będą potrzebne, prosimy zgłosić to pracownikowi recepcji lub zamówić wymianę ręczników za pomocą tabletu znajdującego się w apartamencie. Koszt wymiany ręczników to 50zł.
Apartamenty nie są wyposażone w szlafroki oraz klapki basenowe.
Osoby nie korzystające z pobytu w Norweskiej Dolinie Luxury Resort mają możliwość skorzystania z basenu oraz strefy Wellness za dodatkową opłatą 45 PLN/wejście po ustaleniu aktualnej dostępności z pracownikiem Recepcji.
Śniadania obecnie serwowane są jedynie w Restauracji Piąta Pora Roku oraz sezonowo w Restauracji Rodven. Zamówienie śniadania do apartamentu nie jest możliwe.
Obiadokolacje, jeśli nie zostały zamówione w momencie rezerwacji można domówić na miejscu w Restauracji Piąta Pora Roku.
Posiłki serwujemy w Restauracji Piąta Pora Roku w willi Garmo.
Śniadania serwujemy w godzinach 8-11, obiadokolacje w godzinach 16-18.
Wszystkich gości posiadających jakiekolwiek diety prosimy o zgłoszenie przy rezerwacji wykluczeni pokarmowych, postaramy się przygotować odpowiedni posiłek.
Za dodatkowe zamówienia mogą Państwo zapłacić gotówką lub kartą, ewentualnie zapisać daną usługę jako kredyt hotelowy na rachunek.
Doba hotelowa zaczyna się od godz. 16.00. Może się zdarzyć, że apartament jest gotowy wcześniej. Wcześniejsze zameldowanie wiąże się z dopłatą wysokości 100zł.
W miarę dostępnych apartamentów można przedłużyć dobę o kolejne godziny, zwykle wiąże się to z dopłatą, której wysokość zależy od ilości dodatkowych godzin.
Goście mają możliwość bezpłatnego pozostawienia bagażu w Recepcji lub wyznaczonym miejscu.
Godzina korzystania z kręgli kosztuje 85zł w godzinach 14-18 oraz 99zł w godzinach 18-21.
Kręgle można zarezerwować w dowolnym momencie pobytu, ale także przed przyjazdem do Norweskiej Doliny wyłącznie mailowo.
Zapisując się do newslettera uzyszkasz zniżkę 5% na pobyt w Norweskiej Dolinie.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.
OK, zamknij