Rezerwuj online
Rezerwuj online
Tło bannera

FAQ

Wybierz obiekt
Przyjazd
09 kwi '20
Wyjazd
10 kwi '20
Wprowadź kod
Wybierz
Norweska Dolina Panorama Gór

Apartamenty

Czy wille są połączone?

Wille na terenie Norweskiej Doliny Luxury Resort nie są połączone przejściami podziemnymi. 

Czy możemy zarezerwować apartamenty w jednej willi?

Rezerwacja apartamentów w jednej willi jest uzależniona od kategorii wybranych przez Państwa apartamentów oraz dostępności poszczególnych Willi. Prosimy Państwa o zgłaszanie pracownikom Recepcji chęci zakwaterowania kilku apartamentów w jednym budynku. Zrealizowanie życzenia uzależnione jest od dostępności apartamentów. 

Czy sypialnie w apartamentach są zamykane? Jakie są łóżka?

Norweska Dolina Luxury Resort posiada 4 typy apartamentow: 
- Classic – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- Premium – apartament z zamykaną sypialnią oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- Grand  – apartament dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem lub apartament z zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany
- Penthouse – apartament dwiema zamykanymi sypialnia oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem

 

Jak wyposażone są apartamenty?

Każdy apartament posiada w pełni wyposażony aneks kuchenny (zmywarka, toster, kuchenka mikrofalowa, czajnik, płyta grzewcza, naczynia, sztućce, garnki), w większości apartamentów jest również pralka. Każdy apartament wyposażony jest w odkurzacz, suszarkę do włosów, deskę do prasowania, żelazko, suszarkę na bieliznę.

 

Czy wszystkie apartamenty grand są dwupoziomowe?

Apartamenty typu Grand dzielą się na dwa rodzaje: 
- apartamenty z dwiema zamykanymi sypialniami oraz salon z sofą rozkładaną lub narożnikiem
- apartament z jedną zamykaną sypialnią, salonem z sofą rozkładaną lub narożnikiem oraz na antresoli łóżko małżeńskie lub sofa/narożnik rozkładany.

 

W której willi będzie nasz apartament?

Apartamenty przydzielane są losowo przed Państwa przyjazdem z puli aktualnie dostępnych apartamentów. Wszelkie Państwa życzenia dodatkowe odnośnie apartamentu uzależnione są od bieżącej dostępności. 

Czy jest możliwość wstawienia dostawek do apartamentu?

Apartamenty nie posiadają możliwości dostawienia dodatkowych łóżek. Jest mozliwość wstawienie łóżeczka turystycznego dla dziecka. Opłata za wypożyczenie łóżeczka z pościelą to 50zł za dobę.

Gdzie jest najbliższy sklep?

Najbliższy lokalny sklep znajduje się ok. 1 km od Norweskiej Doliny Luxury Resort, natomiast ścisłe centrum Szklarskiej Poręby znajduje się ok. 3km od Resortu.

 

Czy są dostępne mapy okolicy?

W recepcji resortu znajdują się zarówno bezpłatne oraz dodatkowo płatne mapy, ulotki oraz informatory.

Czy można zarezerwować apartament w willi z basenem?

Goście mogą dokonać rezerwacji apartamentu w Willi Rodven. Do Państwa dyspozycji oddane zostały 2 komfortowe apartamenty typu Penthouse, mogące jednorazowo przyjąć do 6 osób każdy.

Czy można zarezerwować apartament w willi z restauracja?

W willi Garmo mogą Państwo dokonać rezerwacji apartamentu typu Premium lub apartamentu typu Grand, jednakże aby wejść do Restauracji Piąta Pora Roku trzeba wyjść na zewnątrz. 

Czy w każdej willi jest restauracja, basen?

Restauracja Piąta Pora Roku znajduje się w willi Garmo, natomiast basen oraz strefa Wellness znajdują się w budynku recepcyjnym willi Rodven.

 

Czy w apartamencie są ręczniki?

Każdy apartament wyposażony jest w komplet ręczników użytku codziennego (białe ręczniki) oraz komplet ręczników basenowych (brązowe ręczniki). Wymiana ręczników w trakcie pobyt kosztuje 50zł.

 

Czy można zabrać psa lub kota?

Pobyt zwierząt w apartamencie jest możliwy. Dokonując rezerwacji należy poinformować pracowników Recepcji o chęci zabrania ze sobą zwierzęcia, gdyż nie każdy apartament posiada taką opcję. Za pobyt zwierzęcia obowiązuje opłata 75 PLN/doba. W tej cenie na pupila czeka pakiet powitalny: legowisko, miski, zabawka i porcja karmy.

Rezerwacje i płatność

Nie mogę się dodzwonić. Dlaczego nikt nie odbiera?

Rezerwacje są przyjmowane przez pracowników recepcji, dlatego jeśli rozmawiamy akurat z naszymi Gośćmi wypoczywającymi w Norweskiej Dolinie nie możemy odebrać telefonu. Prosimy o wysłanie wiadomości email z pytaniami odpowiemy niezwłocznie.

Czy mogę otrzymać fakturę na firmę?

Zgodnie z art. 106b ust. 5 ustawy o VAT w przypadku, gdy będą Państwo chcieli otrzymać fakturą VAT  do zamówienia/rezerwacji należy o tym fakcie poinformować nas w trakcie dokonywania rezerwacji. Prosimy o podanie danych na jakie ma być wystawiona faktura wraz z podaniem numeru NIP. Tylko w przypadku umieszczenia przez nas numeru NIP na paragonie będą Państwo mogli otrzymać fakturę VAT. Brak podania numeru NIP w trakcie dokonywania rezerwacji uniemożliwi wystawienie faktury VAT w późniejszym terminie.

 

Czy mogę zapłacić w euro?

Płatność za pobyt można uiścić gotówką, kartą płatniczą lub przelewem przed przyjazdem. Przy płatnościach gotówkowych akceptujemy tylko polskie złotówki.

Parking

Gdzie można zaparkować samochód? Czy parking jest wewnątrz?

Do większości apartamentów przypisane zostało miejsce w garażu podziemnym. Jeśli samochód nie spełnia kryteriów wielkości wjazdowej do garażu, można zaparkować go w specjalnie wyznaczonych miejscach parkingowych zewnętrznych. Parking w Norweskiej Dolinie (w garażu podziemnym lub na parkingu zewnętrznym) jest płatny 30zł za dobę przy rezerwacji dokonanej na stronie internetowej Norweskiej Doliny lub 50zł za dobę w przypadku rezerwacji dokonanej za pośrednictwem partnera obiektu np. booking.com, expedia.

 

Jaka jest wysokość bramy garażowej? Czy zmieszczę się z boxem na dachu?

Najniższe garaże mają wysokość 2,05 m. Samochód osobowy z dodatkowym schowkiem na dachu może wjechać na parking. Istnieje możliwość pozostawienia samochodu na zewnętrznych miejscach parkingowych.

 

Basen

Ile stopni ma woda w basenie?

Woda w basenie ma ok 30stopni C.

Czy mogę zostawić zużyte ręczniki na basenie?

Zużyte ręczniki można zostawić w recepcji, jeśli kolejne będą potrzebne, prosimy zgłosić to pracownikowi recepcji lub zamówić wymianę ręczników za pomocą tabletu znajdującego się w apartamencie. Koszt wymiany ręczników to 50zł.

Czy w apartamentach są szlafroki i klapki basenowe?

Apartamenty nie są wyposażone w szlafroki oraz klapki basenowe.

Czy osoby które nie są naszymi gośćmi mogą skorzystać z basenu?

Osoby nie korzystające z pobytu w Norweskiej Dolinie Luxury Resort mają możliwość skorzystania z basenu oraz strefy Wellness za dodatkową opłatą 45 PLN/wejście po ustaleniu aktualnej dostępności z pracownikiem Recepcji.

Restauracja

Czy można śniadanie zamówić do pokoju?

Śniadania obecnie serwowane są jedynie w Restauracji Piąta Pora Roku oraz sezonowo w Restauracji Rodven. Zamówienie śniadania do apartamentu nie jest możliwe.

Czy można domówić obiadokolację na miejscu?

Obiadokolacje, jeśli nie zostały zamówione w momencie rezerwacji można domówić na miejscu w Restauracji Piąta Pora Roku.

W jakich godzinach są serwowane posiłki (śniadania, obiadokolacje)?

Posiłki serwujemy w Restauracji Piąta Pora Roku w willi Garmo.
Śniadania serwujemy w godzinach 8-11, obiadokolacje w godzinach 16-18.

 

Czy jest dostępne śniadanie dla osób z problemem celiakii lub nietolerancji laktozy?

Wszystkich gości posiadających jakiekolwiek diety prosimy o zgłoszenie przy rezerwacji wykluczeni pokarmowych, postaramy się przygotować odpowiedni posiłek.

Czy za napoje w barze lub dodatkowe zamówienie dań muszę płacić od razu?

Za dodatkowe zamówienia mogą Państwo zapłacić gotówką lub kartą, ewentualnie zapisać daną usługę jako kredyt hotelowy na rachunek.

Zameldowanie i wymeldowanie

Czy można przyjechać przed godziną 16?

Doba hotelowa zaczyna się od godz. 16.00. Może się zdarzyć, że apartament jest gotowy wcześniej. Wcześniejsze zameldowanie wiąże się z dopłatą wysokości 100zł. 

Czy mogę się wymeldować później?

W miarę dostępnych apartamentów można przedłużyć dobę o kolejne godziny, zwykle wiąże się to z dopłatą, której wysokość zależy od ilości dodatkowych godzin.

Czy mogę zostawić bagaże?

Goście mają możliwość bezpłatnego pozostawienia bagażu w Recepcji lub wyznaczonym miejscu.

Strefa Rozrywki

Jaki jest koszt kręgli?

Godzina korzystania z kręgli kosztuje 50zł w godzinach 14-18 oraz 85zł w godzinach 18-24.

Czy przed przyjazdem można zarezerwować kręgle?

Kręgle można zarezerwować w dowolnym momencie pobytu, ale także przed przyjazdem do Norweskiej Doliny wyłącznie mailowo.

 

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Zapisując się do newslettera uzyszkasz zniżkę 10% na pobyt w Norweskiej Dolinie.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij