W związku z wprowadzeniem zagrożenia epidemiologicznego wirusem Covid- 19 decyzją Prezesa Rady Ministrów Rzeczypospolitej Polskiej od dnia 14.03. 2020 do odwołania Restauracja Piąta Pora Roku oraz Klub Wikinga jest niedostępny dla gości z zewnątrz, natomiast świadczy usługi gastronomiczne na wynos tylko dla gości przebywających w resorcie.
Jednocześnie chcielibyśmy poinformować o zmianach w funkcjonowaniu Norweskiej Doliny i powziętych specjalnych procedurach, które wdrożyliśmy w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości i Personelu. Pragniemy podkreślić, że nie tylko stosujemy się do zaleceń przekazywanych przez organy państwowe odpowiedzialne za nasze bezpieczeństwo, ale także realizujemy dodatkowe działania poprawiające bezpieczeństwo Gości.
Po pierwsze gwarantujemy przydzielanie rezerwacji, zachowując zasadę rozmieszczenia Gości w apartamentach tak aby zagwarantować minimalny kontakt.
Ponadto wszystkie nasze apartamenty są dezynfekowane z wielką starannością przy użyciu środków najwyższej jakości tuż przed przyjazdem Gości. Dezynfekcja wszelkich powierzchni odbywa się także z wykorzystaniem gorącej pary wodnej. Na bieżąco czyszczone i dezynfekowane środkami bakteriobójczymi są klamki i miejsca ogólnodostępne. Budynki Norweskiej Doliny są nowe i zaprojektowane w taki sposób, by utrzymanie w nich czystości nie stanowiło problemu.
Co ważne, każdy apartament dodatkowo wyposażony jest w środek dezynfekujący.
Dla zwiększenia bezpieczeństwa naszych Gości, wszystkie windy w naszych willach są wyłączone do odwołania. Mamy nadzieję, że niewielka ilość apartamentów i kondygnacji (po 4 apartamenty na parterze, I piętrze i II piętrze) sprawiają, że takie ograniczenie nie powinno być dużym utrudnieniem.
Ponadto od połowy marca do odwołania, niedostępne dla Gości są następujące atrakcje i pomieszczenia naszego resortu: Basen oraz Strefa Wellness, pokój zabaw dla dzieci „Kraina Smoków”, Strefa Spa, Klub Wikinga, a także wszystkie ogólnodostępne toalety.
Restauracja Piąta Pora Roku, znajdująca się w Norweskiej Dolinie, jest do odwołania niedostępna dla Gości z zewnątrz. Restauracja świadczy usługi gastronomiczne tylko i wyłącznie dla właścicieli apartamentów oraz Gości, którzy przebywają aktualnie w naszym resorcie. W terminie od 14.03.2020 r. do odwołania posiłki przygotowane przez Restaurację Piąta Pora Roku serwowane są w formie cateringowej (dostarczone do apartamentów).
Wprowadziliśmy możliwość zamawiania śniadań i posiłków do apartamentów. Zamówione śniadanie zostanie dostarczone przez nasz personel z zachowaniem najwyższych możliwych środków bezpieczeństwa, pod główne drzwi wejściowe do apartamentów. Pracownik zadzwoni do apartamentu informując o zamówieniu i oddali się unikając jakiegokolwiek kontaktu. Personel będzie serwował posiłki w jednorazowych rękawiczkach i jeżeli zajdzie potrzeba, także w maseczkach ochronnych. Zamówienie śniadania wystarczy zgłosić drogą e-mail na adres kierownik.gastronomii@ndresort.pl lub telefonicznie pod numerem +48 790 275 402. Zgłoszenia są przyjmowane do godziny 16:00 dnia poprzedniego. Śniadania w tej formie są serwowane każdego dnia w godzinach od 9:30 – 12:00. Jednocześnie chcielibyśmy zaznaczyć, że czas realizacji może ulec wydłużeniu z powodów logistycznych. W związku z tym bardzo prosimy o wyrozumiałość.
Istnieje również możliwość zamówienia obiadu. W trosce o bezpieczeństwo Gości, zamówienia takie realizowane będą z zachowaniem ścisłych zasad higieny i przyjmowane tylko i wyłącznie drogą telefoniczną i e-mailem.
W trosce o zdrowie Gości i naszego Personelu, każdemu z naszych Pracowników, codziennie przed przystąpieniem do pracy, przy pomocy termometru bezdotykowego, mierzona jest temperatura ciała.
Warto odnotować, że bezpośredni dostęp naszych Gości do pomieszczeń recepcji jest niemożliwy. Dlatego zachęcamy do kontaktu zdalnego (telefonicznie lub mailowo). Pracownicy recepcji na bieżąco realizują zamówienia i odpowiadają na pytania Gości. Dlatego zachęcamy na wyrażenie zgody na obciążenie Państwa karty płatniczej. Taka forma, całkowicie ograniczy kontakt z naszym Personelem w Recepcji. Stosowną zgodę proszę przesłać na adres: rezerwacje@ndresort.pl . Inną, dopuszczalną formą realizacji płatności jest przelew, który zostanie uznany przez nas po przesłaniu nam potwierdzenia jego wykonania.
Zrezygnowaliśmy do odwołania z dostępnych w naszym resorcie gazet i czasopism. Natomiast każdy apartament ma dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi.
Apelujemy o rozsądek i odpowiedzialne zachowanie. Jeżeli ktokolwiek z Gości stwierdzi u siebie lub bliskich jakiekolwiek objawy infekcji, powinien bezwzględnie pozostać w swoim apartamencie i realizować wszystkie wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
apartamencie i realizować wszystkie wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Ponadto chcielibyśmy poinformować, że wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Gości, którzy dokonali wcześniejszych rezerwacji pobytów w Norweskiej Dolinie i opłacili je w całości lub częściowo. Wyrażamy zgodę na przełożenie wszystkich rezerwacji i możliwość realizacji pobytów do 30 czerwca. Ta możliwość dotyczy wszelkich rezerwacji za wyjątkiem tych w terminach Świąt Wielkanocnych i Długiego Weekendu Majowego.
Ponadto, wyrażamy zgodę na przełożenie wszystkich rezerwacji, które zostały dokonane za pośrednictwem podmiotów zewnętrznych, na co nigdy wcześniej nie zezwalaliśmy.
Zachęcamy do dokonywania rezerwacji bezpośrednio przez stronę resortu: www.norewskadolinaresort.pl
Prosimy zaglądać na Nasza strona, która zapewnia najbardziej atrakcyjne oferty pobytów w Norweskiej Dolinie. Co więcej, dla rezerwacji dokonanych tą drogą www.norewskadolinaresort.pl, przewidziane są najkorzystniejsze warunku anulacji.
Dyrekcja z Personelem Norweska Dolina w Szklarskiej Porębie